Tytuł
Portfolio jako narzędzie kształcenia refleksyjności przyszłych nauczycieli języków obcych
Autorzy
[ 1 ] Wydział Humanistyczny, Akademia im. Jakuba z Paradyża | [ P ] pracownik
Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)
Rok publikacji
2018
Opublikowano w
Typ artykułu
artykuł naukowy
Język publikacji
polski
Słowa kluczowe
PL
- kształcenie nauczycieli
- techniki ćwiczenia refleksji
- refleksja w zawodzie nauczyciela
- portfolio nauczyciela
- metarefleksja
- refleksyjny praktyk
Strony (od-do)
75 - 88
Punktacja Ministerstwa / czasopismo
7
Punktacja Ministerstwa / czasopismo w ewaluacji 2017-2021
7
Ten serwis działa dzięki oprogramowaniu SINUS
opracowanemu przez Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe
Zaloguj się, aby dodać do SIN: