W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Artykuł

Pobierz BibTeX

Tytuł

Portfolio jako narzędzie kształcenia refleksyjności przyszłych nauczycieli języków obcych

Autorzy

[ 1 ] Wydział Humanistyczny, Akademia im. Jakuba z Paradyża | [ P ] pracownik

Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)

[1.5] Językoznawstwo

Rok publikacji

2018

Opublikowano w

NEOFILOLOG

Rocznik: 2018 | Tom: 51/1

Typ artykułu

artykuł naukowy

Język publikacji

polski

Słowa kluczowe
PL
  • kształcenie nauczycieli
  • techniki ćwiczenia refleksji
  • refleksja w zawodzie nauczyciela
  • portfolio nauczyciela
  • metarefleksja
  • refleksyjny praktyk
Strony (od-do)

75 - 88

URL

https://pressto.amu.edu.pl/index.php/n/article/view/16887

Punktacja Ministerstwa / czasopismo

7

Punktacja Ministerstwa / czasopismo w ewaluacji 2017-2021

7