Depending on the amount of data to process, file generation may take longer.

If it takes too long to generate, you can limit the data by, for example, reducing the range of years.

Chapter

Download BibTeX

Title

Wdrożenia innowacji kierowanych do konsumentów na przykładzie spektrum marek własnych oferowanych w dyskontach

Authors

Year of publication

2022

Chapter type

chapter in monograph

Publication language

polish

Keywords
PL
  • marka własna
  • marka prywatna
  • dyskont
  • FMCG
  • program lojalnościowy
  • innowacje
  • konsument
EN
  • private label
  • private brand
  • discount
  • FMCG
  • loyalty program
  • innovation
  • consumer
Abstract

PL Artykuł prezentuje zagadnienia związane z wdrażaniem innowacji kierowanych do konsumentów na przykładzie spektrum marek własnych oferowanych w dyskontach. W pierwszej części artykułu dokonano skrótowej analizy rynku, na którym konkurują sieci handlowe. W kolejnych częściach omówiono spektrum marek własnych oraz innowacje wdrażane przez detalistów zarówno w produktach, jak i w kanałach promocyjnych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. Na przykładach wskazano też uwarunkowania zdobycia pozycji lidera rynkowego w branży dyskontów spożywczych w Polsce

Pages (from - to)

51 - 68

URL

http://cwn.ajp.edu.pl/2023/43/52/

Book

Innowacje - od idei po użytkowanie. Teoria i zastosowania w praktyce. Tom II. Aspekty technologiczne i finasowe

License type

CC BY-NC (attribution - noncommercial)

Open Access Mode

other

Open Access Text Version

final published version

Release date

11.2023

Date of Open Access to the publication

at the time of publication

Ministry points / chapter

20