Wdrożenia innowacji kierowanych do konsumentów na przykładzie spektrum marek własnych oferowanych w dyskontach
2022
chapter in monograph
polish
- marka własna
- marka prywatna
- dyskont
- FMCG
- program lojalnościowy
- innowacje
- konsument
- private label
- private brand
- discount
- FMCG
- loyalty program
- innovation
- consumer
PL Artykuł prezentuje zagadnienia związane z wdrażaniem innowacji kierowanych do konsumentów na przykładzie spektrum marek własnych oferowanych w dyskontach. W pierwszej części artykułu dokonano skrótowej analizy rynku, na którym konkurują sieci handlowe. W kolejnych częściach omówiono spektrum marek własnych oraz innowacje wdrażane przez detalistów zarówno w produktach, jak i w kanałach promocyjnych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. Na przykładach wskazano też uwarunkowania zdobycia pozycji lidera rynkowego w branży dyskontów spożywczych w Polsce
51 - 68
CC BY-NC (attribution - noncommercial)
other
final published version
11.2023
at the time of publication
20