Analiza zachowań i preferencji zakupowych klientów mebli: studium przypadku dotyczące mieszkańców miasta Gorzowa Wielkopolskiego
[ 1 ] Wydział Ekonomiczny, Akademia im. Jakuba z Paradyża | [ P ] employee
EN Analysis of the behavior and purchasing preferences of furniture customers: a case study of the inhabitants of the city of Gorzów Wielkopolski
2023
chapter in monograph
polish
- zachowania konsumentów
- nowe trendy
- rynek meblowy
- lokalizacja
- consumer behawior
- new trends
- furniture industry
- location
PL Szybko zmieniające się otoczenie okalające rynek meblowy powoduje nie tylko przeobrażenia na samym rynku, ale również intensyfikuje zmiany w preferencjach zakupowych konsumentów. To z kolei daje asumpt do podjęcia rozważań nad nowymi oczekiwaniami klientów. Badania dotyczyły nabywców mebli użytkowych, mieszkających w mieście Gorzowie Wielkopolskim i jego bliskiej okolicy. Respondenci podzielili się informacjami dotyczącymi determinantów, mających wpływ na ich decyzje zakupowe. Wyrazili też swoją opinię na temat preferowanej przez nich lokalizacji sklepów. Badanie wzbogacono o dane pomocne podczas doskonalenia rozwiązań w obszarze usytuowania stacjonarnego punktu sprzedażowego. Studia mogą być pomocne producentom mebli, którzy noszą się z zamiarem wejścia na rynek Gorzowa Wielkopolskiego. Stanowią też inspirację do realizowania badań w innych regionach Polski
165 - 180
CC BY-NC (attribution - noncommercial)
other
final published version
11.2023
at the time of publication
20
20