Zarządzanie jakością. Doskonalenie w teorii i praktyce
[ 1 ] Wydział Ekonomiczny, Akademia im. Jakuba z Paradyża | [ P ] employee
2024
scientific monograph
polish
PL Rozumienie istoty zarządzania jakością jest zadaniem wymagającym permanentnej aktualizacji wiedzy wobec nowych potrzeb oraz wyzwań stojących przed współczesnymi organizacjami. Niniejsze opracowanie zostało stworzone z myślą o studentach zarządzania, pracownikach naukowych i dydaktycznych, a także praktykach poszukujących rzeczywistych rozwiązań problemów i zjawisk z zakresu zarządzania jakością. Publikacja daje możliwość sprawdzenia swojej wiedzy i umiejętności z zakresu zarządzania jakością. Znajduje się tu wiele zadań o różnym poziomie trudności, do ich rozwiązania będzie potrzebna wiedza teoretyczna. Niejednokrotnie opisy przypadków zawarte w pracy zmuszą Czytelnika do przemyśleń i refleksji. Opracowanie składa się z sześciu rozdziałów. Pierwszy poświęcono zarządzaniu jakością. Drugi dotyczy idei kompleksowego zarządzania jakością TQM. W rozdziale trzecim przedstawiono ćwiczenia odnoszące się do modeli zarządzania jakością. W rozdziale czwartym omówiono zagadnienia z obszaru znormalizowanych systemów zarządzania. W kolejnej, piątej części opracowania, pojawiły się metody, techniki i narzędzia zarządzania jakością. Ostatni rozdział prezentuje ćwiczenia umożliwiające dokonanie oceny jakości.
Zielona Góra, Polska
Polskie Towarzystwo Ekonomiczne w Zielonej Górze
2024
140
978-83-87193-15-7
- zarządzanie jakością
- doskonalenie jakości
- jakość produktów
CC BY-NC-ND (attribution - noncommercial - no derivatives)
publisher's website
final author's version
05.2024
at the time of publication
80
120