Depending on the amount of data to process, file generation may take longer.

If it takes too long to generate, you can limit the data by, for example, reducing the range of years.

Chapter

Download BibTeX

Title

Marketing innowacji. Wprowadzenie nowego produktu i jego marki na rynek

Authors

[ 1 ] Wydział Ekonomiczny, Akademia im. Jakuba z Paradyża | [ P ] employee

Scientific discipline (Law 2.0)

[6.1] Economics and finance

Title variant

EN Marketing of innovation. Launch of a new product and its brand on the market

Year of publication

2023

Chapter type

chapter in monograph

Publication language

polish

Keywords
PL
  • rynek
  • marketing
  • innowacje
  • nowy produkt
  • marka
EN
  • market
  • marketing
  • innovation
  • new product
  • brand
Abstract

PL Zaangażowanie marketingu w proces innowacyjny oraz we wprowadzenie nowego produktu na rynek jest kluczowe dla właściwego ukierunkowania i dostosowania innowacji do potrzeb rynku oraz wprowadzenia nowego produktu z sukcesem do sprzedaży. Ma on przysporzyć przedsiębiorstwu i jego nabywcom określonych wartości i korzyści. Wraz z nadaną mu i zbudowaną odpowiednio silną marką ma zapewnić nowemu produktowi powodzenie na rynku. Sukces ten wymaga dobrego przygotowania, wiedzy i właściwych zasobów. Oryginalność innowacyjnego rozwiązania, dopasowanie do potrzeb nabywców, unikalna organizacja miksu marketingowego i umiejętne planowanie, w tym finansowanie obecności na rynku nowego produktu i jego marki, to większość istotnych elementów leżących u podstaw sukcesu nowości rynkowej. Bez marketingu innowacja może okazać się niepotrzebna albo niezrozumiana.

Pages (from - to)

89 - 114

URL

http://cwn.ajp.edu.pl/2023/26/90/

Book

Innowacje - od idei po użytkowanie . Teoria i zastosowanie w praktyce. Tom I. By innowacja miała wartość.

Copyrights to the institution

Akademia im. Jakuba z Paradyża

License type

CC BY-NC (attribution - noncommercial)

Open Access Mode

other

Open Access Text Version

final published version

Release date

06.2023

Date of Open Access to the publication

at the time of publication

Ministry points / chapter

20.0