W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Rozdział

Pobierz BibTeX

Tytuł

Marketing innowacji. Wprowadzenie nowego produktu i jego marki na rynek

Autorzy

[ 1 ] Wydział Ekonomiczny, Akademia im. Jakuba z Paradyża | [ P ] pracownik

Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)

[6.1] Ekonomia i finanse

Wariant tytułu

EN Marketing of innovation. Launch of a new product and its brand on the market

Rok publikacji

2023

Typ rozdziału

rozdział w monografii naukowej

Język publikacji

polski

Słowa kluczowe
PL
  • rynek
  • marketing
  • innowacje
  • nowy produkt
  • marka
EN
  • market
  • marketing
  • innovation
  • new product
  • brand
Streszczenie

PL Zaangażowanie marketingu w proces innowacyjny oraz we wprowadzenie nowego produktu na rynek jest kluczowe dla właściwego ukierunkowania i dostosowania innowacji do potrzeb rynku oraz wprowadzenia nowego produktu z sukcesem do sprzedaży. Ma on przysporzyć przedsiębiorstwu i jego nabywcom określonych wartości i korzyści. Wraz z nadaną mu i zbudowaną odpowiednio silną marką ma zapewnić nowemu produktowi powodzenie na rynku. Sukces ten wymaga dobrego przygotowania, wiedzy i właściwych zasobów. Oryginalność innowacyjnego rozwiązania, dopasowanie do potrzeb nabywców, unikalna organizacja miksu marketingowego i umiejętne planowanie, w tym finansowanie obecności na rynku nowego produktu i jego marki, to większość istotnych elementów leżących u podstaw sukcesu nowości rynkowej. Bez marketingu innowacja może okazać się niepotrzebna albo niezrozumiana.

Strony (od-do)

89 - 114

URL

http://cwn.ajp.edu.pl/2023/26/90/

Książka

Innowacje - od idei po użytkowanie . Teoria i zastosowanie w praktyce. Tom I. By innowacja miała wartość.

Autorskie prawa majątkowe dla instytucji

Akademia im. Jakuba z Paradyża

Typ licencji

CC BY-NC (uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne)

Tryb otwartego dostępu

inne

Wersja tekstu w otwartym dostępie

ostateczna wersja opublikowana

Data udostępnienia

06.2023

Czas udostępnienia publikacji w sposób otwarty

w momencie opublikowania

Punktacja Ministerstwa / rozdział

20,0