Marketing innowacji. Wprowadzenie nowego produktu i jego marki na rynek
[ 1 ] Wydział Ekonomiczny, Akademia im. Jakuba z Paradyża | [ P ] pracownik
EN Marketing of innovation. Launch of a new product and its brand on the market
2023
rozdział w monografii naukowej
polski
- rynek
- marketing
- innowacje
- nowy produkt
- marka
- market
- marketing
- innovation
- new product
- brand
PL Zaangażowanie marketingu w proces innowacyjny oraz we wprowadzenie nowego produktu na rynek jest kluczowe dla właściwego ukierunkowania i dostosowania innowacji do potrzeb rynku oraz wprowadzenia nowego produktu z sukcesem do sprzedaży. Ma on przysporzyć przedsiębiorstwu i jego nabywcom określonych wartości i korzyści. Wraz z nadaną mu i zbudowaną odpowiednio silną marką ma zapewnić nowemu produktowi powodzenie na rynku. Sukces ten wymaga dobrego przygotowania, wiedzy i właściwych zasobów. Oryginalność innowacyjnego rozwiązania, dopasowanie do potrzeb nabywców, unikalna organizacja miksu marketingowego i umiejętne planowanie, w tym finansowanie obecności na rynku nowego produktu i jego marki, to większość istotnych elementów leżących u podstaw sukcesu nowości rynkowej. Bez marketingu innowacja może okazać się niepotrzebna albo niezrozumiana.
89 - 114
Akademia im. Jakuba z Paradyża
CC BY-NC (uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne)
inne
ostateczna wersja opublikowana
06.2023
w momencie opublikowania
20,0