W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Rozdział

Pobierz BibTeX

Tytuł

Różnice i podobieństwa w preferencjach konsumenckich gorzowian oraz zielonogórzan na rynku mebli – wyniki badań, 2021 rok

Autorzy

[ 1 ] Wydział Ekonomiczny, Akademia im. Jakuba z Paradyża | [ P ] pracownik

Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)

[6.1] Ekonomia i finanse

Wariant tytułu

EN Differences and similarities in the behavior and consumer preferences of Gorzów and Zielona Góra residents on the furniture market - research results 202

Rok publikacji

2022

Typ rozdziału

rozdział w monografii naukowej

Język publikacji

polski

Słowa kluczowe
PL
  • zachowania konsumentów
  • nowe trendy
  • rynek meblowy
EN
  • consumer behawior
  • new trends
  • furniture industry
Streszczenie

PL Impulsem do podejmowania rozważań nad różnicami i podobieństwami w zachowaniu klientów na rynku mebli dwóch stolic województwa lubuskiego (Gorzowa Wielkopolskiego – siedziby wojewody i Zielonej Góry – siedziby władz samorządu) były badania zrealizowane w 2021 roku. W ich wyniku respondenci zamieszkujący północną i południową część województwa podzielili się informacjami dotyczącymi determinant mających wpływ na ich decyzje zakupowe. Wyrazili też swoją opinię na temat preferowanych przez nich sklepów zlokalizowanych w ich miejscu zamieszkania.

Data udostępnienia online

2023

Strony (od-do)

211 - 226

URL

http://cwn.ajp.edu.pl/2023/23/212/

Książka

Skuteczność w biznesie. Wyzwania i dylematy

Typ licencji

CC BY-NC (uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne)

Tryb otwartego dostępu

inne

Wersja tekstu w otwartym dostępie

ostateczna wersja opublikowana

Data udostępnienia

06.2023

Czas udostępnienia publikacji w sposób otwarty

w momencie opublikowania

Punktacja Ministerstwa / rozdział

20,0