W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Rozdział

Pobierz BibTeX

Tytuł

Wiedza o nabywcach jako strategiczny zasób w kontekście uwarunkowań skutecznego planu marketingowego

Autorzy

[ 1 ] Wydział Ekonomiczny, Akademia im. Jakuba z Paradyża | [ P ] pracownik

Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)

[6.1] Ekonomia i finanse
[6.6] Nauki o zarządzaniu i jakości

Wariant tytułu

EN Knowledge about buyers as a strategic resource in the context of the determinants of aneffective marketing plan

Rok publikacji

2023

Typ rozdziału

rozdział w monografii naukowej

Język publikacji

polski

Słowa kluczowe
PL
  • wiedza
  • zarządzanie wiedzą nabywcy
  • plan marketingowy
EN
  • knowledge
  • buyer knowledge management
  • marketing plan
Streszczenie

PL Współczesne przedsiębiorstwa, aby stać się bardziej konkurencyjne na rynku, powinny nieustannie poszukiwać wartościowych źródeł wiedzy. Takim właśnie źródłem jest wiedza na temat nabywców. Głównym celem artykułu jest prezentacja wiedzy o nabywcach jako strategicznego zasobu przedsiębiorstwa wpływającego na tworzenie skutecznego planu marketingowego. W pierwszej części przedstawiono definicję wiedzy, zarządzania wiedzą nabywcy oraz źródła pozyskiwania wiedzy. W drugiej części omówiono istotę i uwarunkowania planu marketingowego oraz obszary zastosowania wiedzy o nabywcach w planie marketingowym. Artykuł ma charakter teoretyczny, został oparty na literaturze przedmiotu.

Strony (od-do)

79 - 92

URL

http://cwn.ajp.edu.pl/2023/47/80/

Książka

Skuteczne zarządzanie organizacjami. Tom II

Typ licencji

CC BY-NC (uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne)

Tryb otwartego dostępu

inne

Wersja tekstu w otwartym dostępie

ostateczna wersja opublikowana

Data udostępnienia

11.2023

Czas udostępnienia publikacji w sposób otwarty

w momencie opublikowania

Punktacja Ministerstwa / rozdział

20,0