W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Rozdział

Pobierz BibTeX

Tytuł

Jakość obsługi klienta a innowacje w publicznym transporcie zbiorowym - studium przypadku Miejskiego Zakładu Komunikacji w Gorzowie Wielkopolskim

Autorzy

[ 1 ] Wydział Ekonomiczny, Akademia im. Jakuba z Paradyża | [ P ] pracownik

Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)

[6.6] Nauki o zarządzaniu i jakości

Rok publikacji

2022

Typ rozdziału

rozdział w monografii naukowej

Język publikacji

polski

Słowa kluczowe
PL
  • doskonalenie obsługi klienta
  • nowe zachowania konsumentów
  • nowe technologie
  • transport miejski
Strony (od-do)

87 - 108

Książka

Rozwój organizacji w świetle współczesnych uwarunkowań społeczno-gospodarczych

Punktacja Ministerstwa / rozdział

20,0