W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Książka

Pobierz BibTeX

Tytuł

Przewaga konkurencyjna w biznesie i gospodarce

Redaktorzy

[ 1 ] Wydział Ekonomiczny, Akademia im. Jakuba z Paradyża | [ P ] pracownik

Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)

[6.1] Ekonomia i finanse
[6.6] Nauki o zarządzaniu i jakości

Rok publikacji

2022

Typ książki

redakcja monografii naukowej

Język publikacji

polski

Miejsce

Gorzów Wielkopolski, Polska

Wydawca

Akademia im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim

Wydawca z listy Ministerstwa

Akademia im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim

Data udostępnienia online

2022

Data opublikowania

2022

Liczba stron

167

ISBN

978-83-66703-12-4

URL

http://cwn.ajp.edu.pl/2022/45/

Rozdziały
Kultura organizacyjna jako czynnik wpływający na przewagę konkurencyjną przedsiębiorstw (s. 23-31)
Zarządzanie sobą w czasie jako obszar przewagi konkurencyjnej w zarządzaniu przedsiębiorstwem (s. 33-50)
Dole i niedole konkurencyjności samorządów terytorialnych w Polsce w XXI wieku. Zarys problemów (s. 51-55)
Obsługa reguł biznesowych w projektowaniu baz danych (s. 57-76)
Wielokryterialna analiza decyzyjna systemów finansowo-księgowych przy użyciu metody AHP (s. 77-94)
Strategie podatkowe przedsiębiorstw elementem zwiększenia konkurencyjności przedsiębiorstw (s. 95-104)
Wybrane elementy metodyki wdrożeń systemów ERP – analiza przedwdrożeniowa (s. 105-118)
Wybrane narzędzia informatyczne w budowaniu przewagi konkurencyjnej firm (s. 119-127)
Edukacja przedsiębiorczości wśród studentów źródłem budowania przewagi konkurencyjnej w gospodarce (s. 129-141)
Zrównoważony branding jako obszar przewagi konkurencyjnej w marketingu (s. 155-167)
Typ licencji

CC BY-NC (uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne)

Tryb otwartego dostępu

inne

Wersja tekstu w otwartym dostępie

ostateczna wersja opublikowana

Data udostępnienia

09.2022 (Data domniemana)

Czas udostępnienia publikacji w sposób otwarty

w momencie opublikowania

Całkowita wartość punktowa monografii

120,0

Całkowita wartość punktowa redakcji

40,0